بالصور…زناتي وحاتم يجتمعون في شخص أمين شرطة قسم باب شرق بعد فتح وجه طالب الهندسه ابن كفر الدوار

7 مايو 2018آخر تحديث :
بالصور…زناتي وحاتم يجتمعون في شخص أمين شرطة قسم باب شرق بعد فتح وجه طالب الهندسه ابن كفر الدوار

كتب/سامح خطاب

“هاتولي حقي انا ضعيف” استغاث المواطن عبد الله وحيد عطيه طالب في الكنج مريوط قسم اداب هندسه بالمسؤليين بعد تعرضه لاصابه بالغه في وجهه ورقبته من قبل امين شرطه واقاربه.

حيث تعود الواقعه علي حد قول المجني عليه حيث قال “نشبت مشاجره بيني وبين شاب عند مروري من امام شارع بجانب القسم تم اغلاقه من قبل اشخاص بدون اسباب وتم منعي وقالي “ارجع يالا مافيش حد بيعدي من هنا.

وتابع “عبدالله” الواقعه اصريت علي المرور من الشارع فقام الجاني وشخص اخر بالتعدي عليا بالضرب بالشوم علي دماغي لحد مافقدت الوعي واضاف “عبدالله” ان بعد افاقته وجد ظابط يقف امامه واكد انه قال له “انت يالا جربت تتعور في وشك قبل كده” وبالفعل قام الظابط بضربي بمشرط في وشي ورقبتي .

   

وتم عمل محضر برقم 5452 واضاف المجني عليه استغاثه للمسؤليين “الحقوني هاتولي حقي انا كنت هموت ” واضاف احد شهود العيان العائله دي قافله الطريق العمومي بتاع الحكومه كدا بلطجه ومش بيعدو حد من عندهم قابله شب قاله ارجع يالا متعديش من هنا قاله في ايه انا معدي عادي يعني مش دا طريق قاله امشي مش هتعدي واح ضربه بشومه علي دماغه وجي واحد تاني من ورا مسكه وكتفه ليه وقعدو يضربه في لحد ما اغمي عليه العيله باكملها كانت بتضرب في وقلبهم جامد عشان عندهم ضابط شرطه كان امين شرطه وبقا ضابط كدا علي كبر بعد مافاق الضابط قاله انتا يالا جربت تتعور في وشك قبل كدا وراح ضربه بمشرط في وشه ودبحه في رقبته وعلي دماغه بالشومه..

 

 

اترك تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *


شروط التعليق :

عدم الإساءة للكاتب أو للأشخاص أو للمقدسات أو مهاجمة الأديان أو الذات الالهية. والابتعاد عن التحريض الطائفي والعنصري والشتائم.

الاخبار العاجلة

نستخدم ملفات الكوكيز لنسهل عليك استخدام موقعنا الإلكتروني ونكيف المحتوى والإعلانات وفقا لمتطلباتك واحتياجاتك الخاصة، لتوفير ميزات وسائل التواصل الاجتماعية ولتحليل حركة الزيارات لدينا...لمعرفة المزيد

موافق